Politia animalelor…?!?

28 09 2007

ProTV se zbate de cateva saptamani sa initieze Legea privind protectia animalelor.De ce? Avem cumva o Politie atat de eficienta incat ultimul lucru care ne macina sunt animalele? (si asta e momentul in care toti iubitorii de animale imi vor sari in cap “da’ tu n-ai vazut cum bateau nenorocitii aia calul?”, “da’ tu ai vazut cum au omorat aia pisica?” , “da’ tu ai vazut cum a murit azorel?”) Da.Am vazut toate astea.Dar ma impresioneaza mai mult cand mor Oameni.Si nimeni nu face nimic in legatura cu asta.Voi ati vazut cum au fost legati pustii din CT si batjocoriti de elevii de a 12-a?Voi ati vazut cum au fost ucisi o gramada de oameni in ultima vreme? Asta ne mai trebuia.Politia animalelor.Voi toti care ati semnat marea Petitie ar fi bine sa va treziti la realitate si sa va uitati in jur.NU e o tara sigura pentru OAMENI.Si noi ne apucam sa o transformam intr-o tara sigura pentru animale? Din punctu meu de vedere azorel,grivei si BlackBeauty pot astepta pana o sa se rezolve problemele cu oamenii.Atata vreme cat oamenii omoara oameni si uneori scapa…nu vreau sa aud de ceva care pedepseste oamenii care omoara animale.

Asta imi lipsea sa mai am parte de stirile de la ora 5 si pe Animal Planet.

“Azi un cal a fost ucis de concubina lui dupa ce aceasta a pascut niste “iarba” si a provocat un conflict in urma caruia cabalinul a fost injunghiat cu copita dreapta.”

Nu radeti.Nu e amuzant…e doar purul adevar.

Asa ca hai sa semnam petitii pentru salvarea oamenilor intai.Are you with me?


Acţiuni

Information

23 raspunsuri sa “Politia animalelor…?!?”

28 09 2007
jo (19:58:11) :

sunt mai simpatice animalele decat oamenii… si ma simt destul de bine infipta in realitate

28 09 2007
hoinaru (19:59:44) :

bine atunci sa te duci cu pestii in parc si la suc de acum :))

28 09 2007
collins (20:06:19) :

of of of… hoinare :) uneori ma uimeste mintea ta si felul ei sacadat de functionare. In cadrul constiintei tale cele doua notiuni se exclud automat una pe cealalta. De unde vine atata furie inmagazinata? Te temi cumva, ca de-acum incolo drepturile tale vor fi ignorate? Parca una din adevaratele calitati ale unui stapan este aceea de a-si ocroti supusii, datorie morala pe care omul ca “specie dominanta” o are fata de restul vietatilor. Ai impresia, hoinare ca lumea incepe de la tine incolo? :) Zambesc, pentru ca ma bucur ca esti inca mic si gandirea (si mai ales simtirea) ta limitata nu va depasi aceasta pagina de web… dar ma gandesc cati qvasi-civilizati indivizi ca tine au scapat deja din tzarc si isi fac opinia sa conteze…

28 09 2007
hoinaru (20:20:16) :

collins,nu e vorba de excludere.e pur si simplu vorba de prioritati.De ce sa duc o campanie de 10 minute pe zi in prime time si sa zic “stop abuzurilor fata de animale” cand ar fi mai normal (din punctul meu limitat de vedere) sa se desfasoare o campanie “stop violentei” sau “stop batailor” sau “faceti dracu o politie mai competenta”

nici la campania “stop violentei in scoli” nu s-a facut atata mediatizare.De ce?asta e problema mea. Da, pun mai presus de orice pe lumea asta drepturile omului,da sunt un conservator imputit si limitat.Nu-ti ramane decat sa lupti tu impotriva limitatilor ca mine pentru Nasturel,Azorel,legalizarea homosexualitatii si a prostitutiei,a drogurilor usoare si a creierelor odihnite.

imi place sa cred ca sunt putin mai pragmatic decat tine asa ca o sa pledez in continuare pentru orice campanie care sustine crearea unui personal competent in politie,armata si alte institutii care protejeaza oamenii.Politia animalelor va avea sustinerea mea la o data ce va fi stabilita ulterior.
Pana atunci o sa pledez in favoarea oamenilor.

28 09 2007
collins (20:53:36) :

pana nu e”conservator imputit si limitat”….. parca nici nu-i prost destul

28 09 2007
hoinaru (20:57:24) :

mi-ai zis-o.

la mai mare cu dovezile de superioritate ;)

28 09 2007
vamaveche (21:49:12) :

“bine atunci sa te duci cu pestii in parc si la suc de acum” - acum o faci curva pe prietena noastra, handicapatule?

28 09 2007
spLash (21:51:37) :

Politie competenta- un singur stat iti cer exemplu pentru o asemenea politie-
Nu e vorba de competenta politiei - ci de numarul mic de angajati- de numarul in continua crestere a criminalitatii- plus ca politia animalelor- dak va fi aprobata- va fi benefica din mai multe puncte de vedere- 1- cativa amarati isi vor gasi de lucru- 2-sanctiuni pentru cei ce maltrateaza animalele- ( bani care in loc s fie cheltuiti pt alcool sau tigari) si ar mai fi cateva puncte p care nu stau sa le enumar. Plus ca violenta exercitata asupra animalelor- lipsite de drepturi - sau de posibilitatea de a se apara-(exemplul pisicii din spotul protv) va conduce mai tarziu la un exces de violenta +furie asupra oamenilor- ai s vzi ca exista destule studii care demonstreaza faptul ca majoritatea criminalilor - in copilarie si-au exercitat excesele de violenta pe bietele animale. Fara vreo ofensa- daca toti avem parerea ca EU este cel mai puternic cuvant ne inselam si refuzam principiul de baza al societatii.

28 09 2007
spLash (21:53:04) :

Si totusi parca ultimile 3 posturi- in ordinea - collins ,hoinaru si vamaveche- nu prea isi au rostu’ .

28 09 2007
vamaveche (21:59:06) :

eu recunosc, spLash :D sa vedem daca si ei.

28 09 2007
hoinaru (21:59:48) :

nu cenzurez nimic.mai ales ca discutia si-a luat zborul si pe alte bloguri.ma bucur ca ma citeaza lumea.inseamna ca ma cititi.

28 09 2007
vamaveche (22:00:21) :

esti un om citit.

29 09 2007
ofsummer (12:40:46) :

cei ce fac rau animalelor nu sunt oameni. ele nu se pot apara. e nevoie de o lege pentru protejarea lor si pedepsirea celor ce le ucid sau chinuie.
politie pentru protectia oamenilor exista. ca nimeni nu e in siguranta si ca ea nu isi face datoria e grav dar e partea a doua a problemei.
existenta unei probleme nu o exclude pe cealalta.
asa ca nu sunt de acord cu.. legea pentru animale sa astepte. pentru ca oamenii sa fie mai intai in siguranta. cat timp nu suntem oameni.. ce sa astepte?

29 09 2007
dadatroll (14:44:28) :

In loc de legea pentru protectia animalelor ar trebui sa se lase liber la portul de arma. Ar rezolva cam aceleasi probleme, plus cate un ministru corupt.

29 09 2007
spLash (18:30:26) :

mda…dadatroll ai perfecta dreptate - ai un glont de la mine atunci..

29 09 2007
inspiratie0 (22:23:12) :

hoinare asta este cel mai prost post al tau si cea mai cretina idee.
lasa dracu ranturile astea a la teo din dek.
oamenii se pot salva singuri dar animalele nu se pot apara.
kinderii aia de clasa a 9-a care au fost legati si batuti intr-un liceu din constanta sa ma suga … daca aveau tupeu si se aparau nu ii mai legau.
eu am facut liceul in constanta si nu am fost legat sau batut si daca s-a luat cineva de mine m-am aparat.
eh dar motanul meu nu se poate apara … ce sa faca daca se imbolnaveste sau ii fute un retardat un picior in cap ? o sa se duca sa faca plangere la politie ? nu cred … cred ca o sa moara.
eu am cheltui luna asta 5 milioane cu motanul meu pentru ca este bolnav si as da si ultimii bani sa il fac bine.

uite exemple mai bune de campanii :
Hai sa omoram idioti
Sapunul nu te omoara
Nu mai bea ca porcul
Nu iti mai bate nevasta
Campania Pro-Coaie
Campania Anti-OI

“Azi un cal a fost ucis de concubina lui dupa ce aceasta a pascut niste “iarba” si a provocat un conflict in urma caruia cabalinul a fost injunghiat cu copita dreapta.”

Nu e amuzant … mai incearca

Death_Angel

30 09 2007
pantera mov cu urechi turcoaz (07:49:45) :

tocmai, problema e ca nici daca se infiinteaza politia animalelor lumea nu va deveni un loc sigur pentru ele. nu inseamna ca animalele alea vor inceta sa-si mai bata caii dar macar poate se vor mai diminua cazurile, macar pe la orase si macar cele exhibate cu atata mandrie pe youtube. este totusi putin deplasat sa insinuezi ca parte din energia si fondurile care s-ar duce spre salvarea si apararii integritatii oamenilor acum se vor duce spre salvarea animalelor. sunt 2 chestii total diferite si zau acum, treaba asta cu “nu aveam noi destul…x…acum ne trebuie….y???” se poate aplica in atatea domenii si atat de des la noi in tara incat in cazul asta sa spui asta chiar mi se pare un elan prost distribuit. numai bine.

4 10 2007
kapp (11:16:09) :

eu sunt de acord cu sefu’ blogului… pe strada la mine sunt “nunti” de caini saptamanal.. si latra la mine, si musca omanei…hingheri-pauza
daca s-o lua unul de mine iau ranga si-i dau in cap, de fata cu toata lumea, sau si mai bine pun otrava si mor toti… Stiu ca veti zice ca exista alte solutii, gen sterilizare etc. Ei bine, NU! Nu exista! sa fim seriosi, traim in Romania! Primarii nu vor rezolva niciodata problema lor, deci cel putin vreo 20 de ani va trebui sa ne descurcam singuri.. Sa vina politia aia sa vedem cum ma aresteaza…
avem atatea lucruri de facut.. pana in momentul in care banii care s-ar duce pe chestia asta vor intra vreo 10 ani pentru reparatul trotuarului din fata blocului meu, pentru a strange gunaiele de pe strazi, nu voi fi de acord cu folosirea lor pentru “politia animalelor”..
Asta nu inseamna ca nu m-a oripilat ce-au facut liceenii aceia, dar mai degraba se duc 3 baieti mai in etate si cu ceva putere, si ii iau putin sa le arate ce-a simtit pisica aceea..

18 10 2007
koss_x_treeme (23:27:47) :

Sunt total de acord cu cel care a scris acest blog .. BRAVO te voi sustine cat voi putea . si consider la fel cum ai zi si tu .. LEGEA ANIMALELOR nu-si are rostul acum in ROMANIA .. la noi nici politia romana nu e competenta dar politia animalelor .?!. daca tragem o privire mai atenta pe situl pro tv pot spune ca discutiile au luat-o razna de tot … aia care scriu acolo nu se pot numii oameni …ideile lor se bat in cap .. au compasiune fata de animale da de oameni au uitat .. sa citez cateva posturi de pe acel site ..”TORTURATII SI PE CEI CARE TORTUREAZA ANIMALELE” ’sa moara in chin si in cancer toti care tortureaza animale’ ‘ceea ce se face cu animalele este de neiertat….au si ele un suflet…sunt ca si noi oamenii….acesti oameni care chinuie animalele trebuie pedepsiti ca si cand ar omori un om…. ‘ …”ar trebui inchisi in custi si supravegheati mai strict ca fiarele” “”instituirea pedepsei cu inchisoarea pt cei care maltrateaza animalele” , ” copii ar trebui dusi la scoala de corectie ” Ar trebui inchisi si chinuiti exact cum fac ei cu animalele desi cred ca animale sunt cei care fac asa ceva.Eu personal daca as vedea pe cineva ca chinuie un animal l-as bate pana nu mai stie de el.” credeti ca e normal un astfel de comportament al oamenilor pentru semenii lor . Inca o data .. multzam frate ca ai deschis acest punc de vedere ..

20 10 2007
mary (17:06:12) :

Noi am venit din animale, noi am fost creati de Dumnezeu dupa animale, noi venim din padurea, jungla lor , noi suntem niste straini , niste ciudati care storc planeta , care ne “mancam” intre noi….si nici macar nu suntem in stare sa le oferim o protectie ????Mai mult respect dragoste si viata ai de la un animal decat de la un om….o mama isi abandoneaza copilul intr-un sac de gunoi si-l arunca in ghena, o mama de animal in creste chiar de ar avea numai un metru de pamant de unde sa-i procure hrana….oamenii se omoara intre ei degeaba ca sa au chef, un animal respecta legea naturii, un om se arunca de la balcon pur si simplu ca s-a saturat de scoala de Romania, un animal lupta din rasputeri sa traiasca…..ei deci acum v-ati inghitit cuvintele cei ce nu iubesc animalele sun niste bestii, la fel ca cei care le fac rau……este adevarat sunt si oameni care trebuie ajutati….dar nu suntem decat niste roboti insetati de putere, daca nu avem suflet si pt cei necuvantatori, Dumnezeu ne-a dat puterea suprema si noi abuzam nebuneste de ea, iar mai apoi daca nis e intampla ceva rau, de ce destinul ne este impotriva, ca suntme blestemati ca vina apocalipsa, pai de aia dragi “NEOAMENI treziti la realitate” distrugem tot ce-i viu preferam sa stam numai cu “tehnologii” ce ne rod viata……..

21 10 2007
mary (08:53:08) :

Stiti ceva…………..cel care tortureaza un animal nu imi este seamanan ……..si voi sunteti satanistilor niste bestii ce se bucura de suferinta altora…..politia animalelor se va infiinta chiar daca un site anonim unde scriu oameni cu mintea ingusta se vor opune…sunt multi oameni care mai stiu ce inseamna dragostea………..

27 10 2007
feather (07:26:41) :

am intalnit multe animale mai simpatice ca tine, deci DA, sunt pentru protectia lor :)

25 01 2008
tanya (21:28:56) :

cine nu iubeste florile si animalele nu are suflet, cine nu are suflet nu stie ce e dragostea ;fara dragoste nu exista nimic_ de aici porneste tot raul de pe pamint; ca sa fii capabil sa iubesti oamenii trebuie sa iubesti mai intii iarba , florile ,cerul , animalele; numai asa ar fi bine;atita vreme cit vor exista oameni ca Hoinaru,SpLash,Kapp,etc. violenta umana nu va inceta;cine e violent cu un animal e capabil de orice violenta si tocmai ei striga ,,jos violenta,, CIUDAT,nu?

Lăsați un comentariu

Poţi folosi aceste etichete : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>